Esrakrc Kızlar adetim 4.5 gün gecikti. Geciktiğinden beri test yapıyorum yok çıkıyor ama üç tanesi 5.6 saat sonra silik çizgi çıktı böyle olan varmı? Geç döllenme olabilir yumurtlamaya denk getirip yapmıştık 15 gğn öncesi adetin
Basak Esrakrc acilde kan vermelisin emin olmak için canım yılllardır bebek isteyen biri olarak 5-6 saat sonra çıkan test negatif sonuç verir. Değerim 7yken bile silik çizgi 5 dk içerisinde belirmişti kimyasal olmuştu tabide.
DNZMHMHT Esrakrc testede yazar 10 dakikanin ustunde ki surede cikarsa dogru olmayabilir. 5 6 saat cok uzun bi sure. Emin olmak icin en iyisi kan vermek bence
Basak Esrakrc canım sağlık ocağında sabah 10da versen bile ertesi gün çıkıyor sonucun beklemek istemiyorsan acilde vermelisin. Ağrım var ilaç almak istemiyorum de beta hcg ver en iyisi