38songul asyabsk arada adet sancısı gibi kasıklarımda sızı şeklinde oluyor ama daha bekliyorum ha bugün ha yarın bakalım daha bir şey yok 🙄
Cmlcml asyabsk benim de aynı ama öyle aman aman Bi belirti yok sadece ağrılar var karnımda zaman zaman sertleşme var bacak aramdaki ağrı belime doğru tırmanışta ama o enerji hala gelmedi nişandır sudur kanamadı yok ortada 🤔
Esra_metehan34 38songul benim yarın kızlar çok stresliyim ikinci sezeryan olucak😐🥰 dua edelim birbirimize
Ebrucar 38songul 46 yazıyor ama normal mi olacak sezaryen mi daha belli değil karar da veremedim. Bu cuma randevuya gidicem belli olur mu sizce? (Randevuya gittiğimde 33+6 olacak)
Mrvhilalgunay12- Son 10 gün gösteriyor benimde ama nedense bebişimin hemen gelmesini istiyorum ve her gelmediği gün strese giriyorum neden gelmiyor diye. Bu durumda olan tek ben miyim ? Bu strese nasıl aşabilirim ?
38songul Mrvhilalgunay12- bende aynı durumdayım ve çok daraldım ayağa kalkamıyorum bile hafiflemek istiyorum artık hayırlısı ile inşallah alırız bebişlerimizi ❤️🤍
Gul-5757 Mrvhilalgunay12- tek değilsin benim de aşırı moralim bozuluyor bir an olmayacak gibi geliyor vallahi 38 artı 3 olduk..hayırlısı olsun artık sağlıkla gelsinler
Ezomommy Mrvhilalgunay12- benim de son 7 yazıyor ama gerçekten her geçen gün neden doğmuyor diye stres oluyorum zaten ağrılarım va cogaldi bide psikolojik olarak çöktüm inşallah bebek etkilenmiyordur bu bile aklıma takılıyor
Ebruasya34 Son 13 ama bebim bebiş ters haftaya pazartesiye kadar dönerse normal dönmezse sezeryan olucak
IS_Z Ebruasya34 kendin hissedebiliyor musun yerini? Benim 36ya kadar tersti ve kontrole gittiğimizde yine ters olacağından emindim çünkü sürekli takip ediyordum hareketlerini falan ama doktor döndüğünü söyledi bir de hıçkırık yeri değişmişti daha aşağıda hıçkırıyordu ( sanırım sırtı neredeyse oradan hıçkırıyor)