Tuba_sinan Kızlar 3,5 aylık hamileyim artık geceleri ya da gündüzleri farketmiyor kötü rüya göreceğim diye uyuyamıyorum. Rüyalarımda yılanlar, domuzlar yangınlar biryerlerden düşmeler sürekli bu tarz şeyler görüyorum. 😔
Hulo2105 Tuba_sinan bi ara bende hep böcek ölüm ya da görünmeyen varlıklar görüyordum dua okuyup yattım hep düzeldi
Hamileolmak1 Tuba_sinan benim 2. Gebeliğim ve ikisindede saçma sapan korkunç rüyalar görüyorum yani bazen geçiyor bazen geçmiyor
Ebbruc Tuba_sinan klasik olacak ama 1 fatiha 3 ihlas 3 kevser suresi okuyup yatarsanız bunun bilinciyle de biraz zihniniz sakinleşir. Bende kaybettiğim kim varsa sürekli onları görüyorum rüyamda maalesef ve bu bilinç altımda kötü etki bırakıyor
FyA Tuba_sinan bnde 9 aydır bir fiil kötü rüyalar görüyorum hatta gecen eşimede dedim hamilelikte hormonlardan dolayı görüyomuşuz diğer hamile arkdslarımda görüyolar ama dedim yetti artık dedim inşallah doğurunca görmem dedim
Fatma_ecem4 Sürekli kötü görüyorum dersen görürsün hep canim kendini sakinlestir artık bitti de dua okuyup abdestli yatmaya çalış hamilelikte hassas oldugundandir gececektir mutlaka
ysmnn19 Tuba_sinan Ben de aynıyım yılan deprem yangın olduğunu görüyorum rüyalarımda sürekli olmuyor çok şükür Bunları görücem korkusuyla da yatmıyorum ama yine de görüyorum ve ister istemez etkileniyorum