Kızlar 39+5 deyim hiçbir belirtim yok nst de veya açılmam yok. Dün gece durup dururken ishal oldum ve bugün de devam ediyor. Ayrıca mide bulantısı da yaşadım. Bunları doğum belirtisi olarak yaşayan var mı ? Yoksa doktora mı gözükmeliyim. İlk gebeliğim maalesef bilemiyorum