Kızlar yarın kocamın doğum günü bu aralar çok tartıştık aramızda sorunlar oldu hepsini bı kenara bırakıp kutlamak istiyorum ama sorun şu ki şuan yazlık evdeyiz üst katta eltimler artı kaynanamlar görümcemler herkes var burda başbaşa kutlama imkanı zor sizce nasıl bir sürpriz yapsam kutlasam dışarıda kutlamam gerek? Yakınlarda park kafeler vs var eşime çaktırmadan ne yapabilirim