kubranurleo Hastane çantası için alacağım ama hangi beden olması gerektiğine karar veremedim. Bel ölçüsüne göre yazmışlar ürün paketinde ama doğal olarak hamileyim ve ölçüm değişiyor doğurunca da değişir? 162 boy 78 kilo. 33.haftadayım. Ne alayım? L mi XL mi?
Eli0-fffffff kubranurleo bence L beden almalısın göbek gitse bile kalça hemen erimiyor. Boy 168 70 ile doğuma girdim m beden tam oldu ama L alsam daha rahat edermişim
2cocuk1bebekk Kizlar xl alin rahat edin zaten daracik bisey kucuk alipta zorla giymek varken rahat rahat giyin
sedanur_bpr0 kubranurleo 85 ile doğum yaptım L almıştım. Gayet rahattı. Xl bol olur bence. Zaten satıcıya sorarsanız kaç kiloya kadar uyum sağladığı hakkında bilgi verir. 😊
kubranurleo sedanur_bpr0 İnternetten aldığım için satıcıya soramadım. Kalçam çok büyük benim. yine de L mi olur acaba?
bonik Ben 59 kiloyum 7 kilo aldım hepsi karnımda kalçam basenim hiç genişlemedi 36 bedendim hamile kalmadan önce ben hangi beden almalıyım sizce karnım kalır hepsi doğurunca gitmez sanırım. Soruyu görünce sorayım dedim.
Rabiul bonik bende aynı şekilde 48 el hamile kaldım 63 ile doğum yaptım sadece karnıma vurdu l beden aldım
Eylul11 kubranurleo Ben 33 hafta 70 kiloyum L beden aldım denedim , bana tam oldu şuan . Gayet esnek ve rahat , kalça bölgesi daha önemli .
Damlakhrmn kubranurleo olur bak ben 109 kilo ile gittim doğuma xl almıştım boyum uzun ama basenim kalçam var o bana olduysa sana dediğim kesin olur çünkü çok esnek