Kızlar ayylık korunma ıgnesı yapan varmı o ay korundunuzmu adetıme 12 gün var karnımda kramp ve kasıklarımda agrı oluyor gögüsümde kasıntı var bir aylık ıgne yaptım ama hemsire korun dedı ve ben bu ay esımle korundum yanı ve suphelenıyorum yatamıyorum dusunmekten sızce erken gebelık testı alsam sonuc verırmı sızce yada hastanede kan testı versem hangısınden daha olumlu sonuc alırım