-Ruveyde- Bülent Kayhan derim. Benim, kardeşimin ve kuzenlerimin doğumuna girmiş, annemle teyzemlerin doktoruydu. Bursadayken ben de birkaç defa gittim kendisine ve çok memnun kaldım. Yaklaşımı, endişelerinizi dinleyip konu hakkındaki açıklamaları vs. çok iyi 😇