Yelizcebni Kızlar doğumuma saatler kaldı çok heyecanlıyım sabah 7 buçukta hastanede olucam hayırlısıyla bebeğimi kucağıma alıcam inşallah 🤲🏻 dua edin.
Alparslanmom__ Yelizcebni sağlıkla kucağıniza alırsnz insllah bebeğinizi pozitif doğumlarninz olsun dualarım sizinle 🌸🙏😊
Yelizcebni Ipek3152 1 hafta önce 3150 kiloydu şuan bilmiyorum. Doktor 3 buçuk doğar muhtemelen falan diyordu.