Merhaba. Bebeğim 33 günlük gazı var.Dr gaz damlası kullanabilirsin dedi herhangi bir öneride bulunmadı. Yengemde zinco varmış ben de vicol aldım. Ama ikisindede sonradan farkettim 3-4 yaştan sonrası için uygundur diyor. Küçük bebeklerde kullanan oldu muoldusa kullanım doyunuy nedir, faydasını gördünüz mü