Kızlar 34. Haftadayım 2 gündür çok sık lavaboya çıkıyorum ama idrar için değil ishal doğum belirtisi onu biliyorum ama ishal falan da değilim normal sanki metabolizma hızlanır sık tuvalate çıkılır ya aynı öyle yani insan günde 3 kere falan büyük abdestine çıkar mı bilemedim normal midir sizce