teachervera likapaa53 Ali de bizim mahir de bizim eren de bizim 😍😍Üçü de birbirinden güzel isimler. Mahir çok seviyorum tam delikanlı ismi geliyor bana.
likapaa53 teachervera bende çok seviyorum çok beğendiğim 3 isim benimde ama hangisinin seslenişi daha güzel daha kolay karar veremedik sormak istedim🥰