GizemCengiz Arkadaşlar 36+5 im. Karnımda bi acı hissi var özelliklede yatarken. Sizde durumlar ne? Normal bir şeyse beklicemde değilse enfeksiyondan falan mı acaba diye bi doktora görünmeyi düşünüyorum
Selim_Alparslan GizemCengiz selam canım . Bende 30 haftaya giriyorum yarın . Benimde karnımda acı hissi oluyor sağa sola dönerken karnımın içi acıyor sanki yara varmış gibi yarın kontrolüm var doktoruma sorup yazarım sanada
Calyipso GizemCengiz bende şuracikta bekliyeyim ozaman. Benimde sag tarafimda aci var 😔 bebek oraya vurdukca cok canim aciyor. Sali gunu randevum var ozaman sorucam
Kubracls GizemCengiz 36 haftalığım bende aynıyım karnımın içi acıyor göğsümün alt tarafı özellikle yatakta sağa sola dönmek resmen eziyet doktoruna sorduktan sonra banada yazarmısın canım benim
GizemCengiz Selim_Alparslan ben bugün gidicem canım idrar da vericem riske atmak istemedim. Postu açtıktan sonra karar verdim
Madamminia Selim_Alparslan 32.haftadayım aynı sorun bende de vardı iki gündür rahmimin en üst kısmında göğsümün altında yara varmış gibi acıyordu hareket edince.Bugün geçmiş.Sebebini ben de merak ediyorum.
GizemCengiz Kubracls nst de düzensiz sancım çıktı canım ama bu ne anlama geliyor bilmiyorum doktora henüz görünmedim sıra bekliyorum
Ceydahazelucar Bende de aynı şekilde böyle kesik ağrısı gibi var.Doktoruma söylediğimde haftana göre normal bir durum dedi.37.haftadayım
Selim_Alparslan GizemCengiz düzenli olursa erken Doğum riski oluyor sanırım dimi 🤔 ay inşallah bende sorun yoktur daha 2 ayımız var 30 haftalığım 😞 yarın gideceğim bende
GizemCengiz Selim_Alparslan yok canım bir şey olmaz bana da normal dediler olurmuş bu zamanlarda böyle