Diloo54 kesim olayı elbette hurafe, öyle bir şey mümkün olabilir mi. Ancak boya farklı bir şey, ilk üç ay hemen hemen tüm doktorlar yasak diyor, sonrasında boyanabilir diyen doktorlar varmış, ama o ağır kimyasalı solumak, saç derisine teması bence uygun değil gebelikte, benim doktorum da önermiyor, boyanmaması gerektiğini düşünüyorum.