Seher_blk Arkadaşlar sezaryen doğumdan sonra ağrı kesiciyi size nasıl yaptılar damardan mi kalçadan mi
Ayliz010 Seher_blk sakaryada arastirma hast.4 dogumum var orda smdi sakarya bilge hast.dusunuyorum ozelde tüp.baglaticam artk
Allahvargamyok Seher_blk epidural olduğu için bi butona basıyordum saat başı kendi kendine veriyordu çok fazla ağrım olduğunda kalçadan iğne yapıldı
Eliffyamann Seher_blk hastane de kaldığım süre içinde serumdan, eve çıktığımda çok agrım olduğunda acile gittiğimde kalçadan