Kızlar an itibariyle 37. Haftadayım 2. Gebeligim doktorum 39. Haftada alacağım sezaryene dedi bekliyoruz bi aksilik olmazsa ama cok zorlanmaya başladım sıcaklarda..birde 2,5 yas oğlum var ve destekcim hic yok anne kaynana abla kardes daha evimi bile temizletemedim gün geçtikçe stres yapıyorum…