Selamlar herkese, benim normalde de tansiyonum düşüktür fakat son 2-3 haftadır tansiyonum bir anda 8-4lere düşüyor, inanılmaz bir baş dönmesi yaşıyorum. Doktorum uzun süre aç kalmamamı ve mutlaka soda içmem gerektiğini söyledi. Fakat bu baş dönmeler çok can sıkıcı olmaya başladı. 12 haftalık hamileyim, tansiyon sorununu tecrübe eden var mı.