Kızlar merhaba.. gebeliğimin başından beri tansiyonum hep düşük olur benim hiç yükseldiğini görmedim hep 10/6 9/7 11/7 böyle olurdu bir haftadır 12/7 oluyodu bugün akşam yemeğini erken yiyince gece 12 ye yakındi galiba kaşar domates yedim ekmek arası tost makinasında basıp tuzda atmıştım çok az.. bir saat sonra tansiyonum 13/7 olmuş.. gebeliğimin başından beridir neler yiyip içtim hiç yükselmezdi ilk kez bu sayıyı gördüm gebelikte korkuluyor ya yukselmelerden sizce nasıl çok mu yüksek gece uyuyunca daha çok yükselmesinden bebeğe bişey olmasından korkuyorum Allah korusun 😟 37+1 iz şuan.. ne yapmalıyım sizce çok yüksek mi..
Tansiyon yüksekliğinde ne olur bilmiyorum ama kusma bulantı ağrı falan yok yani