Mamacita_1 Merhabalar, çatlamamak için doğal yağlar kullanıyor musunuz nasıl kullanıyorsunuz? Bana doktorum kakao badem önerdi 12. haftadan beri kullanıyorum ama çok tiksindim kıyafetime bulaşmasından yıkansa bile geçmiyormuş gibi geliyor. Uyguladıktan sonra siz ne yapıyorsunuz karnımı bişeyle sarsam ne sarabilirim😒😒
Nur9135 Mamacita_1 orjinal kantaron yağı cilt için çok iyi çatlağa iyi gelir mi bilmiyorum hamile çatlağım olmadı. Önceden olanlar içinde kullanmadım ama babam iş kazası geçirip kolları 2.derece yanık oldu yüzünde de hafif bi yanık oldu hasteneden taburcu olduktan sonra hergün düzenli sürdük yanıklar hızlı kuruyup toparlandı iz kalmadı. Denenebilir bence çatlak için ama gece sürmenizi tavsiye ederim güneş görürse leke olabilir. Bizim kullandığımız Balen markaydı orjinal güzel tavsiye ederim.
Nur9135 Mamacita_1 orjinal kantaron yağı cilt için çok iyi çatlağa iyi gelir mi bilmiyorum hamile çatlağım olmadı. Önceden olanlar içinde kullanmadım ama babam iş kazası geçirip kolları 2.derece yanık oldu yüzünde de hafif bi yanık oldu hasteneden taburcu olduktan sonra hergün düzenli sürdük yanıklar hızlı kuruyup toparlandı iz kalmadı. Denenebilir bence çatlak için ama gece sürmenizi tavsiye ederim güneş görürse leke olabilir. Bizim kullandığımız Balen markaydı orjinal güzel tavsiye ederim.
myavocado Mamacita_1 ben de ilk haftalardan beri kakao, badem, hindistan cevizi yağı sürüyorum dönüşümlü olarak. Sürdükten sonra bir iki dakika bekleyip giyiniyorum emiyor baya zaten, kiyafetime hafif geçse de öyle yağlı yağlı kalmıyor yıkayınca 🤷
denizleo09 Mamacita_1 ben Hindistan cevizi yağı kullanıyorum aklıma geldikçe sürüyorum öyle çok özenmesem de iki gebeliğimde de hiç catlamadim
Mamacita_1 Nur9135 sürdükten sonra neyle kapattınız peki artık kıyafetime değmesinden çok rahatsız olmaya başladımm
Nur9135 Mamacita_1 biz biraz cildin emmesini bekledikten sonra gazlı bezle sarıyorduk doktor öyle demişti. Sende pamuklu bi ürünle kapatabilirsin tülbent veya müslin örtü gibi aklıma gelenler ☺️ ama kapatmadan biraz bekle ki iyice cilt emsin sonra kapat ki bulaşması az olsun
ykaya18 Uyumadan önce shea yağı sürüyorum, sabaha kadar emiyor, tabi sıfır olmuyor çok yağlı ama rahatsız edici seviye de kalmıyor. Gece yatmadan önce sürmeni tavsiye ederim 🥰
Mamacita_1 ykaya18 koku çok önemli benim için kokusu kalıyor mu sürüp hemen kıyafetinizi mi giyiyorsunuz
rabia41_ Bende tatlı badem yağı kullanıyorum biraz bekletip üstüne atletimi çekiyorum hemen yoksa heryer yağ oluyo hiç tahammül yok çok kötü kokuyo evet ama dayanıyorum 🤦♀️
nurdangg Doktorum kakao ve Hindistan cevizi yağı karışımı önerdi duştan sonra sürüyorum arada cildim hemen emiyor yağı çok fazla kıyafete falan bulaşmadı. Ama yine de çatladı benim alt karnım şerit şerit oldu daha 20li haftalarda o yüzden niveanın nemelendiricisine ağırlık verdim sıkılaştırıcı onarıcı etkisi de olan bi krem en azından güzel kokuyor yağlı his bırakmıyor
Mamacita_1 nurdangg off ben de çatır çatır çatlıyorum resmen 13.haftadan beri şimdi 19un içindeyiz ama karnım felaket görünüyor
nurdangg Mamacita_1 eğer yapınızda varsa ne sürerseniz sürün çare olmuyor işte bazı güzel şeylerin hoş olmayan bedeli olabiliyor maalesef🤷♀️ yine de sürmeye devam edin ama en azından kaşıntısı gerginlik hissi rahatsızlık vermez size
Mamacita_1 myavocado aynen ben de her lavaboya gittiğimde bakıyorum kurumuşsa sıradakini sürüyorum aynı üçlüyü bir iki dk beklesem de emmiyor kıyafetime çıkıyor kokusu burnuma geliyor sürekli yıkayınca bile temiz kokmuyo. Bişey olsa da yağ sürünce yapıştırsam istiyorum😂
Mamacita_1 nurdangg evet ben de aynısını annemin karnına yapmışım zamanında🥲🥲🥲 o his kötü ama cidden acıyor karnımın derisi yanma gibi bide
nurdangg Mamacita_1 gerginlikten oluyordur muhtemelen sabah akşam yumuşak tutsun diye ne bulunursanız sürün yapacak bir şey yok artık o izler hep bizimle 🤗
Hayalciressam Hocam ne yapsanız boş. 32.haftaya geldiğinizde kendiliğinden çatlıyor ha çatlamayan da var ama çoğunluk çatlıyor. Şey yaparsınız, iki üç sene sonra lazerle çatlakları yok edersiniz. Birkaç atım yaparlar mis gibi olur, canımızı sıkmayalım