Kızlar 32+2yiz sonlara geldik artık ve hala göğüs ucum çıkmadı dümdüz. Bekarken de yoktu hiçbir zaman olmadı ama hamile olunca çıkar demişlerdi sadece büyüme oldu göğüs ucum hala aynı.. Şimdi de doğumdan sonra çıkar diyenler var, çıkmazsa bebek emmezse süt veremezsem diye düşünmekten uyuyamıyorum. Benim gibi olanlar varsa yardımcı olabilir mi ?