Biz dört yıl yaşadık Batman da biz de öğretmeniz.İlk evimiz gültepedeydi aşırı geniş ve güzeldi güvenliydi tam karşı tarafında yine Gültepe gibi Çamlıtepe var oradaki evler daha yeni ve sosyoloji kültürel seviyesi daha yüksek bir yer Gültepe gibi.İkinci evimiz gap mahallesindeydi.Gap daha merkezi bir yer.Diyarbakır caddesi yok üstündeydi ben daha hareketli ve merkezi olduğu için çok seviyordum kısacası üç mahalleyi de tavsiye ederim.Zaten Batman ın çoğu yeri ve evi çok güzel ben tayinim çıkmasaydı yirmi yıl yine yaşardım oradan ayrılırken çok üzülmüştüm.İnşallah çok mutlu olursunuz yeni şehrinizde 🥰