EsenBursa 75 gram yukleme yapildi Aclik 91 60 dkda 163 120 dkda. 115 İdrarda glukoz(2 saat). ESER Bu sonuclardan anlayam var mi acaba 🤔🙄
Minigimgeliyor EsenBursa 75liğe göre normal gibi sanki emin olamadım. Doktor 180 en yüksek demişti 75likte ama dediğim gibi yanlış hatırlamıyosam.
Minigimgeliyor EsenBursa bence normal canım senin ya. Normal yemek yediğimizde bile 2 saatlik şekerin 120 nin altında olması lazım senin yüklenmiş halin böyle.
EsenBursa mceren kendin mi yoksa diyetisyenle mi ? Tetanos vurulmaya gittim saglik ocagndaki doktora gosterdm dikkat et biraz dedi amaa oyle sorn yok dedi
mceren EsenBursa kendim yapıyorum. Sebze ve protein ağırlıklı besleniyorum. Meyveyi azalttım. Ekmekte tam tahıllı yiyorum. Hamurişi va yemiyorum
mceren EsenBursa ben 33 haftam bitiyo. 8 kilo aldım. Bebeğim de tam haftasıyla uyumlu. Zaten bebeğin önden gitmesi çoğunlukla şekerden oluyo. Kilolu Bebek iyi diyenlere aldırış etme. Şeker bebeği şişiriyo. Genetik bir irilik söz konusu değilse.
mceren EsenBursa bu arada erken doğum riskim var 2 aydır yatıyorum. Yemeğimi bile kendim pişirmiyorum. 0 hareket anlayacağın. Zaten 4 kilosunu 2 ayda aldım.
mceren EsenBursa dikkat et şeker gerçekten çok önemli. Doktorun uyaracaktır zaten. Dikkat edersen düzene biner zaten.
EsenBursa Kerem2014 insAllah icimi rahatlattiniz yinede cikolata aseren biriydim hayatimdan cikartcam en azndan dogm yapana kadar 🤲🏻
EsenBursa Meryemece neden yapilir bilmiyorum ama bebis biraz yapili kilolu ondan yapmak istedi doktor. Ben direk istemiyorm dedm guldm fikrm yoktu. Biraz anlatti. Sonra yaptrmaya karar verdim