ZryAy--- Kızlar merhaba, normal doğum sonrası deformeden bahseden var. Vajinal genişlik, basur, sorunlu kesiler ve idrar kaçırma gibi kalıcı sorunlar.. Böyle bir şey yaşayan var mı ?
fm-112 ZryAy--- ilk ay özellikle ilk ıkı hafta büyük tuvaletımı tutmakta zorlanıyordum hapsurunca agır kaldırınca gaz cıkarıyordum sonradan azaldı bu sıkayetlerım .3 yıl gectı doğum yapalı gecen aylarda gebeliğimin başlarında kusma sıkayetlerım oldu kusarken ıdrar kacırdım bır kac kez bu dogumla mı alakalı bilmiyorum
Muhammedimm09 ZryAy--- vajinal genişlik hâliyle kalıyo biraz ilk olmasına rağmen ama diğer sorunlarla karşılaşmadım
Mernana ZryAy--- Vajinal genişlik dışında bir sorun olmadı bendede. İdrar kaçırma kilolu bebeklere doğum yapan yada ikizlere doğum yapan hanımlarda daha çok görülüyor diye biliyorum. Her doğum bir değil tabiki