Cumartesi aşılama oldum
Folik asite baya ara vermiştim yeniden başlamak istiyorum herhangi bir marka fark eder mi ne önerirsiniz daha önce ben yumurtlamayı kolaylaştırsın diye inofolic combi kullanıyordum ama şuan öyle bir amacım yok daha çok tutarsa bebek amaçlı almak istiyorum o yüzden sordum marka fark ediyor mu diye ☺️