Merhaba sevgili anneler, anne adayları ve anne olmak isteyenler 🥰
Bugün çok azıcık sancım var asla rahatsız etmiyor, akşam saat 7 gibi başladı ve ara ara kendisini hissettiriyor. Bu arada 38+2 deyim. Affınıza sığınarak ara sıra büyük tuvaletim varmış gibi hissediyorum ve biraz kendimi zorluyorum. Ama anlayamıyorum düzenli sancı mı, düzensiz mi? Yalanci mi, gerçek mi? Sizin yorumunuzu merak ediyorum. 🙏🏻😇