Sevgili anneler merak ettiğim bişey var biz şuan 37+3 haftalığız ve ben artık doğum için yapılması gerekenleri yapmaya net bir şekilde başladım. Hurma,ananas ,yürüyüş,aksak yürüyüş, sıcak duş ve korunmasız ilişki bunlara benzer ne varsa yapıyorum bu şekilde herşeyi yapıp da faydasını gören zamanında doğum yapan varmı yada bunlar sayesinde hangi haftada doğum yaptınız? Bu arada 9 ay boyunca da en az 2 günde bir yürüdüm evde de çok hareketli biriyimdir . Biraz uzun oldu ama tecrübelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum ♥️