Cecexx Merhaba hanımlar, bir yakınım 1 hafta önce doğum yaptı. Ödemleri ve şişliği olduğu gibi duruyor. Doktoru karnındaki ödemin devam ettiğini söylemiş. Ödemi atabilmesi için bilgisi olan, ne tüketirse iyi geleceğini bilen varsa yardımcı olabilir mi?
umycnr94 Bol su içmesi tuzlu şeyler yememesi emzirme döneminde kullanabilir mi blmyorum ama kiraz sapı çayı iyi ödem attryor geçms olsn