emine-06 6 haftalık hamileyim ilk doktor kontrolüne gideceğim tıp mı acaba yoksa yüksek ihtisas a mı gitsem…
48lipastelboya emine-06 Ben öğretim üyesi kısmına yani ücretli kısmına gidiyorum diğer çocuğumda da doktorum oydu Cemile Sayan. Ücretsiz kısmı da var elbette mormal poliklinik ama orda belli bir doktor olmuyor her gittiğinde farklı biri bakıyor
48lipastelboya emine-06 596 tl ücreti tahlile falan vermiyosun ama sadece bu kadar. Evet her seferinde 4-5 tane veriyor net ultrason fotoğraflarını
48lipastelboya emine-06 ihtisasa hiç gitmedim senelerdir burda oturuyoruz ne okursa olsun tıpa gidiyorum
emine-06 48lipastelboya çok teşekkür ederim dün gittim yüksek ihtisas a vermedi resim fln tıpa Randevu aldım ücretsiz polikliniğe orası da verir herhalde ücretsiz olan
Tugcecimbisn emine-06 tıpta çalışıyorum evet ücretli yada ücretsiz fark etmez usg görüntülerini siz istemeden verirler
Fyzyzn Tugcecimbisn merhaba tıp fakültesinde çalışıyormuşsunuz fetal DNA yapılıyor mu acaba ücretlimi değil mi bir bilginiz var mı doktorum öğretim üyesi