f_gecee günlük süt alabilirsen daha iyi olur. Bim şok gibi yerlerde en uygunu var. En güzeli tire ve sek. Benim deneyimlerim tabii. Ama en en en güzeli sütten yapılmış şeyler. Yani yoğurt, kefir, sütlaç gibi.
Ben mandıradan alıyorum. 3litre günlük geliyor. Tireninki birmişti. Başka bir tane aldım adını unuttum. O daha güzelmiş. Ama süt içmiyorum ben dönüştürüyorum bişeye. O zaman yararlı oluyor aslında 💖
Ben kendim yapıyorum. Ev yoğurdunu hiç sevmem. Hayatımda ilk kez hem yapıyorum hem tüketiyorum. Her şey bebeğim için 🩵