Kızlar 38+4 deyim. 4 gün önce 3 cm açıklığım olduğunu söyledi doktorum. Nstde sancımda çıktı. Ama iyi hissettiğim için yatış istemedim. 1,2 güne doğum olur dedi ama su anlık bir şeyim yok. Duzensız ve kısa kasılmalar var hala bekliyorum. Bu durumu yaşayan oldu mu? Farklı olarak sadece bugün 10 sanıye fln adım atamadım baskı oldu.