Elifsafa 


Ben kızıma joie den elektriksiz normal almıştım baya kullandım,sonra arkadaşımın bebeği oldu o da joie den bu elektrikli modeli aldı ve emzirip koyuyordu bebek sallanıp uyuyordu.İşi varsa yine koyuyordu bebek sallanıp uyuyordu.Ve popo kısmında ikisinde de titreşim var gaz çıkarmasına yardımcı.İkisinde de müzik var beyaz gürültü vs var çok kullanışlı.Hatta elektrikli olanda 3 kademeli açılıp kapanabilen loş bir ışık var baş ucunda çok kullanışlı.Arkadaşımın bebeği 7aylık hala kullanıyor.Görüce keşke ben de bundan alsaydım dedim. O sağa sola sallananlar gibi değil bence çok daha kullanışlı ❤️