İlk haftalarda ben de baya bir bel ağrısı çektim, devamlı uykum geliyordu ve halsizlik vardı. Mide bulantım vs. hiç olmadı. Hafif kasık ağrılarım oldu ama bel ağrısını çok çektim. O zamanlar yorumlara denk geldiğimde erkek bebek mide bulantısı yapmaz, bel ağrısı yapar falan falan bişeyler yazmışlardı. Tabiki gerçek mi değil mi bilinmez, batıl inanç 🙈 Ama benimki doğru çıktı. Şimdi 19 haftalık olduk 🩷