ylnrs 6 haftalık gebeyim sürekli kahverengi leke geliyor az ama sık şekilde yaşayan var mı doktoruyla görüşen
Hulo2105 ylnrs benim de o haftada 1 hafta kahverengi gelmişti benim yerleşme kanamasıymış ama korkutmam istemem aynı soruyu bugün biri sordu kız doktora gitmiş düşük yapıyormuş. Bence doktora görün ihmal etme bi ilaç verirler belki
6161Eda ylnrs ylnrs bende 6 haftalık gebeyim ağrı oldukça hafif kahverengi leke geliyor doktorum normal dedi kırmızı olmadıkça korkma dedi Banada
ylnrs Acile gittim PROGESTAN verdiler onu kullanıyorum yarın ilk muayenem var. Düşük riski var demişlerdi sadece