Merhaba,İyi Günler
4 Temmuzda regl olmam gerekiyordu fakat olmadım. Şuan 11 gün gecikmem var regl gecikmesinin 8. Gününde doktora gittim kan tahlili yaptık sonuç negatif çıktı.ve bana söktürücü verdi. Reglim’in gecikmesi için herhangi bir sebep yok ama bir yanım söktürücü ilacını kullanma diyor sizce bir hafta daha beklemeliyimmi?Yoksa söktürücü içip devammı etmeliyim? Daha önce böyle bir durum yaşayıp hamile kalan var mı ?