Ben ameliyathaneden asansörde yukarı çıkarılırken asansörde gözümü açtığımı hatırlıyorum Hemşireler konuşup ayıltmaya çalışıyorlardı Eşim koridorda beklerken görmüş uyanıktın gözlerin açıktı diyor ama sanırım bilincim kapalıydı sonra sanırım yeniden uyudum Uyandığımda odamdaydım Karnımda keskin bir ağrıyla uyandım serum takılmıştı ama felaket ağrı vardı Anestezi omuzdan verildiği için omuzun iki gün boyunca çok felaket ağrıdı Odaya geldikten ortalama yarım saat sonra tamamen kendime gelmiştim yani