Gamzee_0606 Merhaba anneler 15+4 haftalık hamileyim 2 gün önce doktora gittik cinsiyet için çok uğrastı cinsiyete bakmaya sonra erkek dedi sizce yanılma olabilirmi
gayesblog Gamzee_0606 gittiğin doktora hastaneye cihaz kalitesine tecrübeye göre değişir. 12.hafta tahmin etti ve değişmedi :) değişen çok gebeler de var parametreler önemli
Balm0990 16 haftaya kadar gittiğim her doktor erkek dedi ve kesindi yani artık sonra detaylıda kız ögrendik😄 çokda güvenmemek gerekiyo canım😃