Omusum Haticeakky Merhaba, bende 13+5 işlerimi kendim yapıyorum mecburen dinlene dinlene. 3 buçuk yaşında da oğlum var zaman alıyor ama çok şükür yine de hallediyorum. Siz de kendinizi yormadan yavaş yavaş yapın, kolay gelsin ☺️