Mrszeyna Dilek_tnn canm benim geçıkmenin 13 günü bende pcos var 2 gün önce kaset test yaptım negatif daha demin erken gebelik testi yaptım çok hafif silik hemen çıktı bir kaç gün daha olmazsam tekrarlıycam inşallah vardır belki seninde geç döllenme olabilir
Smilingstar Dilek_tnn arkadaşım da yaşamış o yüzden bana iki hafta geçsin öyle test yap anca görünür dedi
Dilek_tnn Mrszeyna benim normalde hep düzenli geçen ay 5 gün erken oldum bu ay 8. Günüm hayatımda ilk defa bu kadar gecikti gecikmenin 4. Günü test yaptım negatif çıktı umutlanmak istemiyorum ama yarın kan versem çıkar mı acaba
Mrszeyna Dilek_tnn canm bence biraz bekle bak ben bile 13 gün geçikme sonrası çok Hafif silik gördüm test tekrarlıycam evde bide ağır işteyim işe bile gitmeyi düşünmüyorum biraz sabret 2 3 güne erken gebelik testi yap
Dilek_tnn Mrszeyna teşekkür ederim ilk defa bu kadar gecikme görüyorum ama okuduklarımdan sonra yine de heveslenmek istemiyorum
Dilek_tnn Kivircik01 gerçekten psikolojim bozuldu ya negatifi görmek istemiyorum artık yaptığım testlerin haddi hesabı yok
Kivircik01 Dilek_tnn inanırım , Ben çok yapmadım sadece iki tane ama yine de insanın psikolojisi bozuluyo ya