anne123456 hakan sağere gidiyorum. Evet memnunum suanda. Çok saygılı ve efendi biri. Eşimde çok sevdi. Açıklayıcı da anlatıyor. Gemlikte oturuyorum normalde bazen burada da bi doktora gidiyorum o hep kötüden bahsediyo, İnsan ister istemez etkileniyo. Hakan bey çok olumsuz biri değil ama insanı rahatlatarak konusuyo.