Ben 38+4 deyim dünden beri dişim ağrıyor dişlerimi fırçalarken kanıyor tuzlu suyla fırçaladım karanfil koydum paradontax da kullanıyorum ama hiç kâr etmedi bende diş ağrısı ve kanaması bende de vardı ağrıya en son çare karanfil yağı sürerek buldum çareyi belki aynı durumda olan vardır diye buradan da paylaşmak istedim kulak pamuğuyla diş etlerine sürünce doğal uyuşturucu gibi oluyor çok şükür ağrımı öyle dindirdim 🤲🏻