Satisati canım merhaba benimde öyleydi bir süre hep süt kaçarak emzirdim sonra çocuk doktorumuz ön sütü sağ dedi biberonla verirsin dedi denedim bir süre öyle ama sonra normal bi şekilde devam ettim boğazına kaçtıkça hemen ters çevirip sırtına pış pış yaptım zaten o tazyik ilk bir kaç Dk. İçinde oluyor sonra normal akışı devam ediyor😐ilerleyen zamanlarda tamamen düzeldi