Karnım sürekli ön tarafı füze gibi toplanıyor 5 dk geçiyor adet olcak gibi ıkınsam gelcek hissi oluypr afedersiniz büyük abdeste çıkıyorum sonra geçiyor cidden sıkıldım 9 ay arayıp halimi sormayan kaynanam görümcelerim arar oldu yalandan sinirlenirim hopladı sabahtan beri başım agrıyor stresten yani kaynamama dedim zaten 9 aydır sormadınız şimdi mi aklınıza geldim dedim ya bahaneleri komik kendileri çok pisler hizmet vs etmezler kaynanam 3 aylık gebeyken geldi yattı koltukta tek hizmet ettim yani yok gelmiyormuş hizmet ediyormuşum çok düşünüyorsan al yap getir sonrsan yaşlı 60 yaşında düğün gezme olsun koşa koşa gidiyor cin gibi valla keza görümcemlerde öyle diyor ya dedim biriniz kek yapın biriniz çay demleyin içelim yani neyin bahanesi bu dedim doğduktan sonra geliriz diyor dedim annem olcak bir müddet sonrasında kimseyi istemem yalnız kalmak isterim dedim küçük görücemde kocamı arıyor diype yalnız kalmasın ne kadarlık ol her an doğurabilir kaynamam beni arıyor diyor sezeryan olma çok zordur ya ben mi karar veriyorum bebek nasıl isterse öyle gelicek dedim gülüyor salak salak allah bilir diyor tabikide öyle ama bebekte karar veriyor dedim neyse cidden bunaldım koltuklardan hoplicam artık doğurmak için yemin ederim hevesim falan yok ya