Hilalsny aynı sizin gibiydim bende çok şaşırıyorum suan gerçekten. Mesela işten 5,5 aylık ayrılmıştım Kovid-19 dönemiydi. Ben ayrıldığımda ofisim hariç duyurmadıgım için kimse öğrenmemişti göbeğimden anlayıp. Sonrasında sormuşlardı niye gitti falan diye 😀 şimdi resmen sistim benimd e 8 haftalık oldu bugün ama doktoruma soracağım. Bir de sabah kalkıyorum dümdüz öğleden sonra ister yemek yiyeyim ister yemeyeyim 6 aylık hamile gibiyim