Elif1989- Merhaba kizlar bugun yumurtlamadan sonra 8. Gun test yaptim negatif bundan önce ikizlerimi bir haftada ögrenmistim olsa cikarmiydi en erken ne zaman siz ögrendiniz
sedanur_bpr0 Elif1989- ilk gebeliğimde adet günüme 2 gün kala negatifti ama adet günümde pozitif görmüştüm. Beta 78 di. Kesin sonuç için adet gecikmesini beklemek şart gibi.
sedanur_bpr0 Elif1989- Adet gününe kadar kesin sonuç vermeyebilir tabi. Bende bu ay ikinci gebeliği düşünmeye başladım. Bat 24 temmuz. Çok kararlı olmadığım için pek ilişki olmadı🙈 Hayırlısı bakalım🤲🏻
sedanur_bpr0 Elif1989- 2,3 gündür belirtilerim vardı diye test yaptım bugün negatifti. Şu an belirtim de yok. Nasip bakalım 🙃