Mervebes koydum doğduğu gibi de verdim 😀 doktorum biraz erken oldu sanki dedi ama sonrasında çok rahat ettim 2,5 yaşta da bırakmıştı zaten :) o biraz geç oldu ama sancılı olmadı şükür. Yani 2. Hamileyim aventinkini koyacağım inşallah bakalım emerse tabi her çocuk bir olmuyor ilk kızım vabtus gibi kapmıştı 😀