ysmlvt ama sanırım senin aşılaman erken yapılmış çünkü ben 21 Haziran’da regl oldum reglin 3. Günü ilaca başladım 5 gün kullandım 7. Gün ilaç bitti 11. Gün kontrole gittim folikül 15 mm olmuştu 13. Gün tekrar gittim 17 mm olmuştu 14. Gün tekrar gittim 19 mm olmuştu o gece çatlatma iğnesi yaptım 36 saat sonra yani 16. Gün aşılamam yapıldı bugün aşılamanin 14. Günü ve pazartesi yani 22 temmuzda kan verecem