Betulceeblog bende öyle olmuştu yeni çocuk düşünmeye başlayınca kontrole gittim her şey normal dedi sonra olmadı uzun bı sure enfeksiyon felan oldu başka bı doktora gittim onlarda polikistik över felan dediler bir yıl olmayınca bende rahim filmi çektirdim biri önerdi onda polip çıktı iki tane çok büyük değil ama sonra inferlite bölümüne gittim başka bı problem yok ikimizdede onun alınması gerek önce dedi öyle durumlarda hamile olunursa düşük olabiliyormuş bizde hiç gerceklesmedi ama sende de böyle bir durum olabilir doktora gittin mi hiç