Ays-0 Kızlar az önce parkta ayağım burkuldu dizimin üzerine düştüm elimi yere koydum çok hızlı düşmedim 28+4 hamileyim kızım hareket ediyor hissediyorum birşey olmaz demi eline koluna içim rahat etmiyor çok üzgünüm 🥺☹️
06Canan Ays-0 26.haftamda popomun üstüne sert düştüm ilk bişey yoktu ertesi gün sancım oldu dra gittim bebek aşağı inmiş dedi progestan verdi tekrar iki gün sonra içim rahat etmedi bişey olmamış şükür düzelmişti
Ays-0 Egaa44 yok hayır çok hızlı düşmedim dizimin üzerine düştüm elimle destek oldum yerde refleks olarak, doktoruma yazdım, kan leke vs olacak mı kontrol et dedi hareket ediyosa korkma dedi ama içim rahat değil yinede
Damlao Bende düşmüştüm içim rahat etmedi gittim baktırdım için rahat olsun ama hareketlerini de hissediyorsann
Ays-0 Damlao hissediyorum şükür normalden daha fazla hissettim gece 😂 kıpır kıpır 🤲 ağrım sızım vs olmadı iyiyiz 🌼💕
busra05_ Ays-0 canım postunu arastırıken gördüm bende suan 22 haftamdayım yerlerı silerken ayagım kaydı kıçımın dizimin üstüne düştüm sankı ufak ufak hareket edıyo yoruldum çünkü temızlık yaparken çikolatayı yıyıp bakıcam çok endıselıyım sert degıldı çok düşme anım ilk kez uzun aradan sonra esıme degıl ben temızlık yapmak istedim o evde yokken korkuyorum suan