Bir_anneeee Arkadaşlar hamililegin 14haftasinda biyometrik kimlik fotoğraf çekilmesi zaralimi ben cekinmedim ama ortamda bulundum sonradan çok korktum birşey olur mu çıktıktan sonra aklıma takıldı çok korkuyorum 🥺🌸
bahocum Bir_anneeee nereden geliyor aklınıza böyle şeyler 😂 valla 40 yıl düşünsem aklıma gelmez. Hayır tabii ki ne gibi zararı olabilir. Kendinize zehir etmeyin hamileliğinizi
Retjza Canım benim. Endişen çok normal, riskli gebeymişsin. Hiç bir şey olmaz içeriden fotoğrafa göz kırpmıştır minik 😂❤️
Eddakayaa Bir_anneeee bacım sen 14.haftada boyleysen Allah sana doğuma kadar yardım etsin aklına kim bilir neler gelir telefon daha zararlı fotoğraf makinesinden full radyasyon resim cektirmenin bebeğe nasıl bi zararı olabilir onlada bi bağ kuramadım ama korkma birsey olmaz❤️❤️❤️ rahatla herseyi stres yapma