Yenianne6161 Merhaba 13+5 haftalık hamileyiz bugün doktor üç farklı açıdan baktı kız dedi umarım sonradan değişmez :) Bazen kordon kapatabiliyor ama 3 çizgi görünüyor dedi bakalım :)) daha önceden cinsiyeti sonradan değişen bebisiniz oldu mu 😁😁
emel16 13+6 yım bugün bana da kıza benziyor dendi çıkıntı göremedim dedi:) 15-16 da net olur dedi bakalım değişecek mi bende merakla bekliyorum alışveriş yapacağım bekliyorum netleşmesini:)